Project Detail

Behouden van trainers en coaches

Beheerder

Ruwan van Leeuwen

Start Datum

2018-04-01

Eind datum

2018-09-01

Trainers en coaches houden de club draaiende. Heel het seizoen op pad met je team, regelen van faciliteiten, trainingen uitvoeren en op de zaterdag en zonder langs de lijn je team instrueren. Ze doen ongelofelijk veel maar weten zij dat ook? Om betrokkenheid te krijgen van trainers en coaches voor de club is het belangrijk dat de club haar waardering uitspreekt naar deze groep. Dit project helpt sportclubs dit uit te voeren.

Value Proposition

Betrokkenheid stimuleren van trainers en coaches om mee te denken over het welzijn van de club. Trainers en coaches krijgen de "VIP" mogelijkheden om inspraak te leveren over vernieuwingen en het testen van innovaties voor de club.

Revenue Model

Met dit plan investeert een club in langer termijn doelen die gaan over ledenbehoud, prestatie hockey, recreatie hockey en andere vormen van sportniveau bevorderen. Daarnaast kijkt het plan naar de intrinsiek en extrinsiek gemotiveerde trainers en coaches en wordt enthousiasme om mee te denken altijd gestimuleerd.

Tooling, Methods, Data

Database van de trainers en coaches die vrijwilliger zijn voor een club. Vrijwilligersbeleid met faciliteiten, financiële tegemoetkomingen en ontwikkelingsmogelijkheid.

Expertise Knowledge

Leiderschap op gebied van faciliteren van brainstormsessies Kennisbronnen vanuit andere clubs over hoe trainers/coaches over het beleid van haar club Co-creatie door te ontwikkelen met trainers/coaches van een persoonlijk aanbod. Crowdfunding om grote investeringen samen te verdienen

Confidentiality

Van de trainers en coaches wordt een hoge betrouwbaarheid in haar antwoorden verwacht. Problemen uitspreken en ergernissen uitspreken is belangrijk in het ontwikkelproces.

Big Data Factor

Database van de trainers en coaches omtrent de behoeftes, tijdsinvesteringen, geldinvesteringen, reistijd, reiskosten en vergoedingen die er tegenover staan. Daarnaast moet hier de waarde van de persoonlijke motivatie tegenover staan.

Organizations and People Involved

Sportclubs in de omgeving om kennis te delen. Partijen om concepten daadwerkelijk praktijkgericht te maken Promotiebedrijven die mee werken aan de branding van de concepten

Key Success Factors

Als trainers en coaches vanuit zichzelf gemotiveerd raken om ideeën aan te leveren voor het beleid. Oud en jong met elkaar samenbrengen om te ontwikkelen voor het hart van de club.

Target Customer Audience

Trainers en de coaches met gevolg op de spelers en ouders die gemotiveerd raken om mee te denken.

Solution Summary

Een co-creatie tussen trainers en coaches waaraan een persoonlijk aanbod gegeven worden zodat zij zich gewaardeerd voelen en zichzelf kunnen ontwikkelen binnen een club.

  Share

Organisaties

The Amigos

Gerelateerd Nieuws

Gerelateerde Projecten

Gerelateerde Organisaties